Indické placky

Představte si to! Lednička prázdná, doma ani kůrka chleba, venku hnusně a (nejen) váš pupek by byl rád zaplněn. Přesně takhle nějak začala moje láska k čapátí. Indickým plackám/chlebu. Od té doby si je občas udělám k salátu, polévce nebo jen tak... Fajn a originální příloha s cenou pod 1,50 Kč na osobu.


Moje odpolední jídlo - cuketová polévka a čapátí


Indické placky

Suroviny na 2 porce:
100 g polohrubé mouky, 2 polévkové lžíce oleje (já používám pro radost česnekový, co jsem si koupila na gastro veletrhu v Ově), špetka (himalájské) soli, asi panák vlažné vody, máslo na potření, hladká mouka na válení

Postup:
Z mouky, oleje, soli a vlažné vody jsem vypracovala těsto. Z hotového těsta jsem si vytvořila cca 3 bochánky. Rozžhavila jsem pánev a bochánky rozválela na tenkou placku (odhadem 1 mm). Placku jsem opékala na suché pánvi, následně otočila, potřela máslem, ještě chvilku vrátila na pánev a nechala dopéct. Celý postup jsem opakovala i s druhou stranou. 

Zdroj: Časopis Gurmet

A protože se nám blíží Vánoce, navrhuju dát si cvičení s Jillian místo písničky. Kdo do toho jde se mnou? :-)


Komentáře

Oblíbené příspěvky