Květákový salát s cizrnou a brusinkami

S I jsme byly na nákupech v Polsku. Trajdaly jsme si to po městě a já ještě navrhla mrknout se na zeleninu.  Tržiště pod náměstím v Cieszyně mám moc ráda. Vždycky aspoň 5 druhů rajčat, 4 druhy cibule a fůra další super zeleniny a ovoce. Když člověk nenakupuje v místech, kde raší cestovní turistika, ale tam, kam chodí běžní poláci, sežene naprosto geniální zboží. Na okraji jednoho ze stánků byl nádherný květák. Sotva jsem ho viděla, lovila jsem złotuwky a nakupovala. Druhý den jsem se vrhla na salát, kteréhož recept mě lákal už dlouho. Zachutnal mi natolik, že jsem si druhý den dala repete. Poprvé bez a druhý den s cizrnou. Přiznám se, že bez mi chutnal víc...



Květákový salát s cizrnou a brusinkami

Suroviny:
růžičky květáku, máslo, med, citron, sušené brusinky, sůl, olivový olej, petrželka, červená cibule

Postup:
1. Z květáku jsem obrala růžičky.
2. Na rozehřáté pánvi jsem zpěnila máslo a na něm orestovala květák. Když některé růžičky zůstanou křupavé, vůbec ale vůbec ničemu to nevadí. Ba naopak!
3. Květák jsem přendala do pánve a začala krájet červenou cibuli na tenké proužky a přidala ji ke květáku.
4. Z mrazáku jsem vytáhla nadrobno posekanou petrželku a spolu s brusinkami a okapanou cizrnou ji dala do misky.
5. Z oleje, citronové šťávy a medu jsem si vytvořila zálivku, kterou jsem promíchala se surovinami v misce. Podle potřeby jsem dochutila. 

Zdroj: Prima Fresh


Dneska pro zamyšlení jeden dokument:


Komentáře

  1. Květáku bych se mohla užrat :D a cizrnu mám taky moc ráda :) dobrý nápad!;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Salát byl fajn. Překvapila mě chuť květáku :-)

      Vymazat
  2. Díky za skvělé recepty!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky