1. 11. 2013

Polévka z červené čočky se špenátem a parmazánem

Mám ráda polévky. Moc. Mám ráda špenát. Moc. Před protlakovým dávám přednost čerstvému baby špenátu. Tu a tam špenát zlevní na polovinu v Albertu, takže u placení tolik nepláču. Jako bonus si ho pak můžu upravovat na tisíc a jeden způsobů. Palačinky, ňoky, pizza, risotto, těstoviny, špecle (...) a po dnešku už i čočková polévka.

Brzké stmívání mě ubíjí a fotky taky... :(


Polévka z červené čočky se špenátem a parmazánem

Suroviny na 2 porce:
100 g červené čočky, 0,5 menší cibule, sůl, voda máslo, pár kapek citronu, voda, parmazánu podle chuti

Postup:
1. Drobně pokrájenou cibuli jsem orestovala na másle.
2. Na cibuli jsem pak chvilinku restovala i čočku a zalila vodou.
3. Během vaření jsem špenát spařila horkou vodou a nakrájela.
4. Jakmile byla čočka měkká, rozmixovala jsem ji ponorným mixérem, přistrouhala parmazán, podle potřeby dosolila a završila dodáním špenátu. 



Žádné komentáře:

Okomentovat