Kuřecí maso se žampiony na rajčatech

Dnes začnu netradičně. Dobrou radou. Chystáte-li se v první polovině roku 2014 cestovat vlakem (výlet, obchodní cesta, návštěva...), kupte si do 13.12. jízdenku. Od 15.12. 2013 ČD zdražují ceník.Nakupovat můžete až dva měsíce dopředu s tím, že jízdenka by se měla dát přeložit. Platí i pro inkarty atd.
Např. S V. každoročně jezdíme na výlet do Prahy s jízdenkou Sonne+. Chci ušetřit, proto ji koupím na únor. V únoru zjistíme, že nemůžeme. 14 dní před termínem na cestovním dokladu dojdu na nádraží, přeložím datum cesty na konec března a s V si užijeme jarní Prahu nebo jízdenku prodáme jejím rodičům a oni si udělají výlet s V.  mladším bráškou a jeho kamarádem do 15 let.
Aby toho nebylo málo, přicházím s dobrým jídlem. :-)


 Kuřecí maso se žampiony na rajčatech
- super přílohou krom rýže jsou i brambory
- jako tuk recept uvádí slaninu, nicméně nezklamal ani starý dobrý "olivák"
- držela jsem se instrukcí, proto jsem použila mouku, nicméně nevidím její nutnost v receptu
- vyprdla jsem se na hovězí bujon z kostky a raději používala starou dobrou vodu

Suroviny na 2 porce:
1 velké kuřecí prso, asi 10 žampionů, půl konzervy rajčat, tuk pro začátek, lžíci Worch. omáčky, trocha mouky, petrželka pro radost

Postup
1. Připravila jsem si přílohu
2. Na oheň jsem postavila hlubší pánev a v čase krájení ji nechala rozehřívat.
3. Do pánve putoval olej, za ním pokrájené kuřecí maso a restovala jsem.
4. K orestovanému masu jsem přidala žampiony, počkala si, až změní tvar, přidala půl konzervy rajčat a zasypala lžící hladké mouky.
5. Vše jsem ještě minutku promíchala a za divokého míchání podlila vodou.
6. Asi 10 jsem dopřála obsahu pánve provařovačku na mírném ohni.
7. Ve finále jsem už jídlo jenom podle libosti dochutila W. omáčkou, solí a podávala s petrželkou.


Dneska místo písničky nebo tělocviku přidávám dokument k zamyšlení. 


Komentáře

Oblíbené příspěvky