Růžičková kapusta podle Jamie Oliver

Máte-li rádi růžičkovou kapustu, určitě neváhejte. Úprava, kterou dneska přináším je geniální a bude i super přílohou k mému oblíbenému steaku z krkovičky.



Růžičková kapusta podle Jamie Oliver

Suroviny pro 1 osobu
100 g růžičkové kapusty, olivovový olej, máslo, proužek slaniny, šalvěj, 1 lžíce worch. omáčky, 1 malý stroužek česneku

Postup:
1. Protože nemám fůd procesor jako Džejmí, popadla jsem nůž vrhla se na krájení kapustiček na proužky.
2. Po nakrájení jsem kapustičky zalila vodou.
3. mocca lžičku olivového oleje a mocca lžičku másla jsem dala na rozžhavenou pánev a k nim i plátek slaniny. Kecám. Rebelsky jsem si dala dva plátky. Byly malé. To proto. :-)
4. Za tukovým grupáčem do pánve putovala šalvěj a česnek. Restovačka. Zcedit kapustičky a hurá do pánve.
5. Všechno jsem podlila asi půl panákem vody, osolila, opepřila a nechala se chvilku dusit. Hádám necelých deset minut. Podle potřeby jsem dolívala vodu.
6. Když už bylo skoro podusíno, zakápla jsem budoucí oběd trochou worch. omáčky, ještě cca půl panákem  vody a společně postrašila na pánvi. Ať se mě promísí chutě.


Komentáře

  1. Hmm zajímavá úprava kapustiček :) Mňam

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný recept, díky za něj :) Taky jsem dnes "kapustičkovala", ale v kombinaci s restovaným pórkem a kozím sýrem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Varianta s pórkem zní zajímavě. Jak to dopadlo?

      Vymazat
  3. Růžičkovou mám moc ráda , tak se také pokusím, nalákala jsi mě :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky