26. 1. 2014

Cvičme v rytme!

Za svůj život jsem viděla nesčetně případů, kdy si někdo koupil např. rotoped. Ze začátku skutečně cvičil tak vehementně, že i Sagan by koukal. Jenže časem nadšení opadlo a z rotopedu se stal věšák. Pro příklad nemusím chodit daleko. Cvičící balón, na kterém aktuálně sedím je pozůstatek matiččina nadšení. Životní zkušenost, kterou jsem popsala mě ovlivnila při výběru sportovních pomůcek. Od ideální pomůcky očekávám, že bude skladná, všestranná, jednoduchá a finančně nenáročná. Před cvičením doma pak upřednostním procházku (aspoň 10km), proběhnutí se nebo hodinu jumpingu. Pohyb chápu jako zábavu a projev odpovědnosti vůči sobě samé. Nehubnu, nemám v plánu se stát kulturistkou, sportovkyní roku, trenérkou - jenom se občas ráda hýbu a dneska chci svou zábavu sdílet. Navíc, jestliže píšu o jídle, je třa psát o pohybu, ať z nás nejsou kuličky jako v americkém dokumentu. Budu moc ráda za věcné a přínosné rady, odkazy, videa... Přeci jen jsem pořád na sportovním začátku. :-) Ale dost povídání teď už k mému cvičícímu "vercajku".


I v mlze a 6°C si člověk může užít super procházku.

Boty, bunda
Až zoufale často slýchávám různorodé výmluvy, proč lidi nemůžou na výlety. Přitom není potřeba cestovat do nekonečných dálek. Jen na území Karviné je tolik odlišných prostředí a zajímavých míst. Lesy, rybníky, lázně, nádherné parky, vojenská opevnění...  Nepochybuju o tom, že každé město má hodně k objevování. Když bylo během ledna teplo, ukecala jsem někoho blízkého a vyrazila na procházku - základní a nejpřirozenější druh pohybu (Tímto I. a J. děkuji za super chvíle). Jedna procházka vyšla v průměru 14 km (většinou jsem měla puštěný RunKeeper).



Činky
Dříve jsem používala plechovky od rajčat. Obvykle je mám u PC a když koukám na nějaký pořad, střihnu si pár sérií na různé svaly. Samozřejmě činky využívám i na cvičení s Jillian.



Cvičící guma
Dárek od Ježíška. :-) Občas se během dlouhého načítání protáhnu u PC, občas střihnu nějaké cvičení.
např:

http://www.fitnesstv.cz/cviceni-se-zavarovaci-gumou

Z Denise jsem trochu nesvá, ale cviky má fajn.



Cvičící podložka 
Taky od Ježíška. Lépe řečeno za finance od Ježíška. Potřebovala jsem ji, jako sůl. :-)

Balón
Chudák, je u nás spíš do počtu, ale to se změní. Jeho osud léta opomíjeného cvičítka či sedátka přeměním. Máte někdo ověřené cvičení? :-)


Hadr, kýbl, zahradnická podložka pod kolena.
Aktuálně se Na Bělidle maluje. Já to uklízím. Před časem jsem byla na pár lekcích flowingu, tož jsem si řekla - Zúročím znalosti a vytírám flowingovými cviky.

Jumping
Asi 7 minut pěšky od domu mám fitness Orlando a tam minimálně  1x týdně chodím na Jump. Často se přidá některá z kamarádek a zvesela si poskakujeme.






2 komentáře: