Ruměnka vs. Tangle teezer

 Tangle teezer (dále jen TT) je legendou už nějaký ten pátek. Ne všichni však tento fenomén zaznamenali, proto jsem se rozhodla o něm utrousit pár řádků. 



Co to je?
Jedná se o druh kartáče, který netahá a neničí vlasy.
info o historii:

Proč se češu jedině TT?
+ netrpím
+ vlasy jsou rychleji rozčesané
+ mám vlnité vlasy a dole se mi tvoří něco jako dready, bez problému rozčeše i ty
+ neničím si vlasy
+ česání je příjemné



Kolik stojí?
Na netu se dá sehnat od cca 190,- Kč, já ho mám za 198,- Kč. Vím, není to žádná láce, ale beru to jako investici do budoucna (kamarádka ho má už přes 3 rocky) a vykoupení z utrpení. 

Kde se dá koupit?
U kadeřnice. Ta moje má i fake (napodobeniny) za kilo. U napodobeniny mi však poměrně rychle začaly vypadávat zuby/štětinky a byl tvrdší. 
Na netu. Osobně mám dobrou zkušenost s eshopem Vlasový ráj.


Komentáře

  1. Taky mám růžový a už jiný nevyhledávám :) Krásně mi vlasy rozčeše, nebolí to při rozčesávání

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jedině s tímhle si dokážu rozčesat vlasy! je výborný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ruměnko, díky za tip!
    Já tedy na to koukala nedůvěřivě, protože jsem o tom nikdy neslyšela, ale poslala jsem odkaz na článek dceři a ta si ho hned objednala. A jeden objednala i pro mě, tak jsem zvědavá :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že si TT taky oblíbíte. Poslední, kdo se zamiloval je Matička. Dala jsem ji ho k narozkám (7.2.) a koncem minulého týdne mi pobíhala kolem PC, že ho bude třeba objednat jako dárek ostatním rodinným příslušnicím. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky