Špagety se sýrem cottage, porkem a žampiony podle Roman Paulus

Elegantní, výborné, jednoduché, krémové, lehce zeleninové a sýrové těstoviny s lehkým nádechem vína podle kuchaře sympaťáka. Přesně tohle všechno jsou pro mě Špagety se sýrem cottage, pórkem a žampiony.




Špagety se sýrem cottage, porkem a žampiony podle Roman Paulus
- místo parmazánu jsem použila Gran Moravii

Na 1 porci jsem potřebovala

80g špaget, 0,5 balení sýra cottage, 50 g pórku, 5 menších žampiónů, 1 stroužek česneku, malý panák vína, 1,5 plátku slaniny, olivový olej, gran moravia, sůl, pepř.

Postup:
1. Do varné konvice jsem dala vařit vodu.
2. Odvážila jsem potřebné množství špaget.
3. Vařící vodu jsem přelila do hrnce, osolila přidala špagety.
4.  Zapla jsem sporák na mírný plamen, dala na něj pánev a kápla decentně olivového oleje.
5. Slaninu jsem pokrájela na drobné kostičky a přidala do pánve.
6. Žampiony jsem rozčtvrtila a přidala za slaninou. Promíchala jsem špagety.
7. Bílou část pórku jsem překrojila vejpůl a nakrájela na půlkolečka, která putovala za slaninou a houbami.
8. Zvýšila jsem plamen a obsah pánve, restovala, osolila opepřila a pak zalila vínem. Chvilku jsem počkala, až se víno odpaří.
9. Z hrnce jsem kuchařskou pinzetou vytáhla špagety (kdybych neměla pinzetu, špagety sliju), přivítala na pánvi mícháním a přidala půlku balení cottage sýra. 
10. Protože se mi obsah pánve zdál suchý, postupně jsem přilévala po troškách vody ze špaget.
11. Ke špagetám jsem nastrouhala trošku sýra, zamíchala.
12. Nakrájela jsem si bazalku a znovu zamíchala do pánve.
13. Všechno jsem ještě symbolicky (tj. 3 minutky) nechala povařit.

Zdroj inspirace: Kuchyně Lidlu

Pokud jste dočetli až sem, mám pro vás jako bonus odkaz na pořad, který mi zrovna jede na pozadí. Vřele doporučuju. Hlavně pak všem, co si myslí, že jeden plešatý plešatý pán je králem gastronomie... 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky