Gestil Wonder regenerační zábalový krém

Dneska si probereme další legendu. Je to zábalový krém nebo chce-li maska na vlasy Gestil Wonder. Než se pustím do pění ód, seznámíme se mými vlasy. To, co nosím na hlavě je spíš anarchistické háro, než korunka krásy. Mám jemné, vlnité, nepoddajné a suché vlasy. Nepřidává mi ani smog, ve kterém žiju. Přesně pro takové vlasy je zábalový krém určen. Takže, jestli máte pevné, rovné a mastné vlasy, je punk jinde.



Proč jsem z Wonder nadšená?
Moje vlasy jsou o poznání pevnější a vyživenější. Zní to trochu, jako z reklamy, ale opravdu se mi už po prvním umytí změnily vlasy.

Jak často si masku dávám?
1x týdně s tím, že vlasy si myju přibližně 3x týdně.



Kde a za kolik jsem masku koupila?
300 ml mě stálo 138,- Kč. Nakupovala jsem přes net společně s Tangle Teezerem čili ve Vlasovém ráji. Určitě bude k dostání ale i v Kadeřnických potřebách a tipovala bych i drogerky jako je Teta.

Jak vypadá a voní?
Konzistence Gestil Wonderu je spíše krémová - gelovitá. Úchvatnou parfemaci po fialkách nečekejte, trochu mi připomíná vůni staršího kadeřnictví. V kadeřnictvích masku opravdu používají.  :-)



Komentáře

  1. Chtěla bych vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně musím vyzkoušet, zatím si to každý chválí , takže to opravdu bude asi zázrak na vlasy!:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky