10. 3. 2014

Kuskus s cuketou a balkánským sýrem

Když se řekne desetiminutovka, obvykle se mi vybaví lehce traumatizující zkušenost ze školních lavic. Nicméně za deset minut se dá stihnout i krásné a chutné jídlo! To jsem takhle přišla hladová po procházce na Gírovou a plánovala ještě uklidit Bělidlo. Je logické, že na nějaké složité vaření jsem neměla pomyšlení. Vyrobila jsem si tedy bleskurychlý, chutný a zdravý salát z kus kusu. :-)





Kuskus s cuketou a balkánským sýrem

Suroviny na 1 porci
80g kuskusu, půlka cukety, asi 50 g balkánského sýra, olivový olej, sůl, pepř, šťáva z citronu podle chuti, petrželka

Postup:
1. Odvážila jsem kuskus, přidala trochu soli, promíchala, zalila vodou a přikryla talířkem. 
2. Cuketu jsem pokrájela na čtvrt-kolečka a lehce ji orestovala na pánvi s pomocí olivového oleje.
3. Balkánský sýr jsem pokrájela na kostičky. 
3. K hotovému kuskusu jsem přidala cuketu, zamrazenou domácí petrželku, balkánský sýr, ještě pár kapek olivového oleje, lehce soli, zakápla citronovou šťávou a opatrně promíchala. :-)

Zdroj inspirace: BBC Good Food

A v závěru písnička, co se mi poslední dobou líbí:


2 komentáře: