Tempeh v mrkvovém sábdží s pečenými bramborami

Koupila jsem si tempeh. Ať ho jakože vyzkouším. Příjemně mě překvapila oříšková chuť. Po dlouhém váhání jsem se rozhodla nakombinovat tempeh s receptem na sábdží od Lenky (dík za racept, Leni). A fajn. Pokud jste na orientální a južanské chutě, jako já - pochutnáte si. :-) 


Tempeh v mrkvovém sábdží s pečenými bramborami.

Na 1 porci jsem potřebovala:
2 brambory, půlku tempehu, 2,5 menší mrkve, trochu cibule, kurkumu, koriandr, hořčičné semínko, sůl, chilli papriku
Lenka ještě do sábdží doporučuje dát česnek a zázvor 

Postup:
1. Zapnula jsem si grill v troubě a vymazala plech.
2. Brambory jsem omyla, rozkrájela na osminky, dala na plech, lehce posolila a šoupla do trouby.
3. Mrkev jsem oškrábala, nakrájela na kolečka, cibuli nasekala nadrobno a tempeh šel na kostičky.
4. Na pánvi jsem rozehřála trošku oleje, restla cibuli a seznámila ji s tempehem. Jakmile lehce změnil barvu, dala jsem tempeh do misky.
5. Znovu jsem do pánve nalila lehce oleje, přesunula mrkev zasypala kořením, rychle promíchala, zalila vodou a dusila do poloměkka. Tj, že mrkev zůstala lehce křupavá a nebyla na maděru. :-)
6. Tak minutku před koncem jídla jsem vložila zpátky tempeh, podle potřeby dochutila.
7. Z trouby jsem vytáhla brambory a dala je na talíř spolu s připraveným pokrmem. 


Komentáře

Oblíbené příspěvky