Těstoviny s brokolicí, gremolatou a cuketou

Chutná, zdravá a rychlá patnáctiminutovka. Přesně takhle bych definovala svůj včerejší oběd a to Těstoviny s brokolicí, gremolatou a cuketou. Citronová kůra dodá elegantní svěžest, správně dochucené brokolice a cukety není nikdy dost a pokud chuť podpoříte kvalitním, česnekovým, olivovým olejem, určitě neprohloupíte.



Těstoviny s brokolicí, gremolatou a cuketou

Suroviny na 1 porci

80g těstovin, 50 g růžiček brokolice, čtvrtka cukety,  kůra z biocitronu, malý neb o půlka stroužku česneku, petrželka, sůl, pepř, olivový olej


Postup:
1. Těstoviny jsem vhodila do osolené vroucí vody.
2. Bleskurychle jsem ostrouhala z citronu kůru, tak aby dolů šlo jen to žluté, rozdrtila česnek a zasypala petrželkou z mrazáku. Všechno jsem promíchala a vytvořila tak gremolatu.
3. Z brokolice jsem obrala potřebné množství růžiček.
4. Cuketu jsem omyla a nasekala na čtvrt kolečka.
5. Asi pět minut před uvařením těstovin jsem si rozpálila pánev, na ní olivový olej a vsypala cuketu.
6. Těsně před koncem vaření těstovin jsem do vody přidala růžičky brokolice. Pořád jsem se ale věnovala cuketám na pánvi.
7. Když přišel čas, těstoviny jsem spolu s brokolicí scedila, tak aby mi zbylo decentně vody na lehké podlití pokrmu.
8. K cuketě putovala brokolice s těstovinami, připravená gremolata, rychlá míchačka, pak dolít ještě tím zbytečkem vody, podle potřeby dochutit a hotovo. :-)

Zdroj isnpirace: BBC Good Food

Dneska místo písničky nabízím video k zamyšlení


Komentáře

Oblíbené příspěvky