25. 4. 2014

Krůtí maso s houbovým ragu a pečenými bramborami

Dnešní povídání bude o chutné krasojízdě, která je snadná, rychlá a nikterak drahá. Neváhejte a vařte! :-)



Krůtí maso s houbovým ragú a pečenými bramborami

Suroviny na 1 porci:
100 g krůtího masa, 60 g pórku, 200g hub, lžíce zakysané smetany, olej, sůl, pepř, panák vody, bylinka (petrželka, pažitka...)

Postup:
1. V troubě jsem zvolila možnost gril a zapnula.
2. Vymazala jsem si plech.
3. Brambory jsem omyla, nakrájela na měsíčky a šoupla do trouby. Kráječkou si prošel i pórek a žampiony. 
4. Na sporák jsem dala zahřívat pánev, kápla na ni olej, nasolila si maso a dohněda orestovala.
5. Orestované maso jsem šoupla pod gril k bramborám. 
6. Do pánve jsem znovu kápla trochu oleje, přidala nakrájený pórek, zarestovala, šoupla k němu houby, zasolila a počkala, až mě to pustí vodu. 
7. Jakmile se pórek a žampiony smrskli, přidala jsem pepř, odstavila ze sporáku a vmíchala lžíci zakysané smetany.
8. Na talíř jsem naložila hotové brambory, ragú, maso a zasypala bylinkou. 

Zdroj inspirace: 6000 Kalorií 



2 komentáře:

  1. Rychlovky mám ráda, a tato je velmi chutná, hned bych ochutnala, přeji Ti hezkou neděli :-)

    OdpovědětVymazat