27. 4. 2014

Mrkvový salát s jablkem, medem a citronem

Hvězda školních jídelen, láska raného mládí a šlágr mojí kuchyně. Přesně to všechno a ještě víc je mrkvový salát, který všichni známe. Viděla jsem už desítky úprav a možností. Někdo si přidá banán, ananas, oříšky, džus... Proč ne. Já dneska představím svojí verzi. Na klasických jídlech, která umí všichni, mě totiž baví, že každý ono klasické jídlo dělá jinak. Fakt! :-) Pochlubte se! Jak děláte mrkvový salát vy? :-)




Mrkvový salát

Suroviny na 1 porci:
2 střední mrkve, 1 jablko, citron, med

Postup:
1. Jablko důkladně omývám, očistím mrkve čili kraje dolů a je-li to nutné i šlupka. 
2. Prvně ustrouhám na jemném struhadle mrkev pak jablko. To strouhávám k ohryzku v celku. 
3. Všechno v rychlosti zakápnu citronem (ostřížím okem samozřejmě hlídám pecky), přidám med a rozmíchám. 


Prvně jsem chtěla přidat svoji nejoblíbenější písničku, ale bylo pro mě těžké vybrat mezi Muchomůrkama, Number of the beast, You shook me all nights long, Top gun anthem a Hearts of fire a pak mě to napadlo! Připojím první písničku, co si pamatuju, že se mi líbila. 


2 komentáře: