9. 4. 2014

Ruměnka vs. kosmická zmrzlina

E. byla na služebce v US. Ve volné chvíli navštívila kosmické muzeum a odsud mi přivezla zmrzlinu, kterou si berou astronauti na vesmírné mise. Neobvyklé a nové věci mě vesměs baví, proto jsme spolu s E. sedly nad záhadný balíček, abychom ho prozkoumaly.



Balení bylo z dvou obalů, jeden pěkný na imidž a druhý funkční. Zmrzka měla za sebou poměrně dlouhou a náročnou cestu, proto dorazila v kouscích, což vlastně ani ničemu nevadilo. Coby neznalé jsme se vrhly na klasické kousání. Chutnalo to, jako bych jedla sušenou smetanu do kafe. Jak to tak, díky zákonu schválnosti bývá,  přišla jsem na ten správný způsob konzumace u téměř posledního koušíčku. Chce to zmrzku cumlat, jako bonbon - je pak skvěle krémová. Tož! Aspoň si příště vychutnám zmrzku bez amatérismu. Jisté však bylo, že kosmická zmrzka je snad nejsytivější potravinou, co jsem kdy jedla. Ještě dvě hodinky jsem byla totálně přecpaná.




V závěru slova snad nejdůležitější. Děkuji E. za zrmzku, bytí dobrou, zábavnou a inspirativní kamarádkou a trpělivost při focení vesmírné stravy pro můj blogííííííííísek.
Velké dík patří i čtenářkám a čtenářům, co je to moje povídání - pojídání baví. :-)



3 komentáře:

  1. Mám tu ten samý balíček, který čeká na vyzkoušení. Takže díky za návod - budeme cumlat od začátku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Taky byl někdo za oceánem? :-)

      Vymazat
    2. Jojo, neteř na svatební cestě :)

      Vymazat