7. 4. 2014

Vepřové karbanátky, pečené brambory a okurkový salát s medovo-citronovou zálivkou

Dámy a pánové, velevážené čtenářky, velevážení čtenáři, neváhejte a nahlédněte do mého talíře! Čeká vás možnost vytvořit si geniální kombinaci skvělých brambor připravených pod grilem v troubě, výborných - šťavnatých karbanátků a neobvyklého ale o to více lahodného okurkového salátu! :-)







Vepřové karbanátky, pečené brambory a okurkový salát s medovo-citronovou zálivkou


Suroviny na 2 porce:

Salát:
1 salátová okurka, citronová šťáva, med, olivový olej, máta sůl, pepř

Brambory:
velká brambora na osobu, sůl, sádlo na vymazání plechu

Karabanátek
200 g mletého plecka, rozdrcený stroužek česneku, maličké vajíčko, strouhanka, majoránka, sůl, pepř

Postup:
1. Okurku jsem nastrouhala na hrubém struhadle. V malé mističce jsem rozšlehala citron s medem, solí, pepřem a olivovým olejem. Vzniklou zálivku jsem promíchala se salátem, přitrhala mátu a dala do ledničky uležet.
2. Zapla si v troubě funkci gril. Plech jsem vymazala sádlem. Brambory jsem rozkrájela na osminky, položila na plech, lehce zasolila a šoupla do trouby.
3. Mleté maso jsem promíchala s ostatními surovinami a zprudka opekla na pánvi. Na posledních pět minut jsem karbanátky přemístila na plech k bramborám a nechala je dopéct pod grilem.


2 komentáře:

  1. Mňáám :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Děláš mně chutě! Karbanátky jsem už dlouho nedělala, že by v sobotu k obědu?

    OdpovědětVymazat