12. 5. 2014

Cattani Brno

Jsem člověk, který se raduje a považuje za neuvěřitelný štěstí už jen to, že se narodil v ČR. Jasně, narodit se např. v Německu, mám se o chlup líp, ale zase narodit se kdesi v zemi zužovaný hladomorem, ortodoxní protiženskou vírou, je furt život v ČR realizací nebe. No takže klasicky se mám dobře, ale věřím  lepší zítřky, dobře, spokojeně nebo fenomenálně. Fenomenálně jsem se měla během posledních čtyř dnů v Brně. Procházky po Maloměřicích, Medlánkách, setkání s přáteli, zkoumání gastronomických a jiných novinek... Paráda! Jednou z parád byla i těstovinárna Cattani, kousek od samotného centra Brna. O té bude dneSKA řeč. Pítovi dík za super vyvenčení, společnost a tak. :-)

Úvod mého debužírování aneb zeleninovka s foccaciou


CATTANI BRNO

web:
http://www.cattani.cz/
https://www.facebook.com/CattaniPasta

pozitiva:
+ skvělé jídlo
+ dostupné a rozumné ceny
+ fajn obsluha
+ hezké prostředí
+ náhled kuchaři do kuchyně
+ jste v Brně, ale připadáte si jako v Itálii

negativa
- nemají pobočku v Karviné nebo Ostravě

Osobní zkušenost:

Já si dala zeleninovku, ke které mě přinesli i maličkou foccaciu, která křupala, takže ji solidně prolívali olejem, ale zase proč ne. Druhý chod byl těstoviny s chřestem, prosciuttem a sýrem no a když jsem si všimla, že dělaj i panna cottu, ještě jsem si doobjednala dezert. Všeho všudy jsem platila cca 169,- Kč. Což považuju za 3 chody z čerstvých a kvalitních surovin jako krásnou cenu. Pít měl lasagne a tiramisu. Taky výborný.




Žádné komentáře:

Okomentovat