26. 5. 2014

Krůtí játra na víně a rajčatech se špeclemi

Játra. Surovina, kterou mnozí nenávidí. Podle mě je ale zakopaný pes v nesprávné úpravě a traumatům z jídelny ZŠ. Ono totiž není špatných jídel, je jenom špatných receptů a kuchařů. Dejte proto játrům šanci. Třeba prostřednictvím mého milovaného jídla.




Krůtí játra na víně a rajčatech se špeclemi 
- a když nemáte špecle dáte těstoviny... :-)

Suroviny na 1 porci:
100 krůtích jater, půlka konzervy rajčat, půl decka vína, troška cibule, olivový olej, sůl, pepř, parmazán a bazalka pro radost na dochucovačku.

Postup:
Cibulku jsem si jako již tradičně pokrájela na jemno, játra jsem očistila a nakrájela na kousky. Ve varné konvici jsem uvařila vodu. Vařící vodu jsem přelila do hrnce, osolila a dala dělat špecle.
V pánvi jsem rozpálila máslo, orestovala si cibulku, šoupla na ni játru, zase restovačka, pak přidat půl konzervy rajčat, zalít víno a dát tak deset minut povařit. V závěru jsem dosolovala, dopeřovala a podle potřeby dochucovala. :-)

Zdroj inspirace: S Italem v kuchyni

Dneska místo písničky přináším vtipný obrázek


2 komentáře:

  1. Vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Prima rychlovka, vypadají moc dobře!

    OdpovědětVymazat