Rýžové nudle s pórkem, mrkví, krůtím masem, zázvorem a chilli

V úvodu je třeba zmínit moji chuťovou lásku k rybí omáčce, která nemusí vyhovovat úplně každému. Pokud ale máte k rybí omáčce pozitivní vztah, jako já určitě si pochutnáte. Jako bonus budete mít ve vařícím repertoáru spotřebovávácí jídlo, ve kterém elegantně zužitkujete nadbytečnou zeleninu, která své best of zažila už včera, ale je furt fajn a bleskovku čili pekelně rychle uvařitelnou delikatesu. :-)




Rýžové nudle s pórkem, mrkví, krůtím masem, zázvorem a chilli
- další variantu jsem dělala např. s žampionama, paprikou, brokolicí, lilkem... Jak říkám spotřebovávácí jídlo

Suroviny na 1 porci:
1 kousek rýžových nudlí (60g) , 100g krůtího masa, 1 střední mrkev, 60g pórku, feferonka, zázvor, česnek, sůl, olej, rybí omáčka, sojovka, zeleň podle racionálního zvážení

Postup:
1. Do varné konvice jsem nalila vodu a dala ji vařit.
2. Do misky, která se dá nějak přikrýt jsem dala nudle, lehce zasolila a zalila uvařenou vodou. Misku jsem přikryla.
3. Vrhla jsem se na kráječku. Čili feferonka na kolečka, česnek a zázvor na mini čtverečky, pórek na kolečka, mrkev na obdélníčky, maso na čtverečky.
4. V pánvi jsem rozpálila česnekový olej, šoupla tam zeleninu, lehce zarestovala, zakápla deceně zákapla vodou z nudlí (šlo o to mět zeleninu křupavou), zcedila nudle, taky šoupla do pánve, promíchala, zakápla omáčkama a servírovala. Fajn je dosolovat dodatečně, jelikož jak všichni víme, sojóvka a rybí omáčka jsou slané dost.

Zdroj inspirace: 6000Kj


Komentáře

Oblíbené příspěvky