Těstoviny s uzeným lososem, pažitkou, citronem a sýrem

U Cattaniho jsem se dost nadchla. Jakože dosti dost. Tož si říkám: Ruměnko, nebuď labuť a udělej si něco jednoduchého a v podobném štýlu na večeři. Měla jsem tam lososa (ano už mi otrnulo), pažitka roste na zahradě a citron mám vždy a všude. Takže to bylo jasný a krasojízda se konala.



Těstoviny s uzeným lososem, pažitkou, citronem a sýrem

Suroviny na 1 menší porci:
80 g těstovin, 1/3 stogramového balení lososa, pažitka, bio citron, Gran Moravia, (česnekový) olej, sůl, voda

Postup:
1. Varnou konvici jsem naplnila vodou a zapla. Do hrnce jsem odvážila těstoviny, zasolila to a vyrazila na zahradu pro pažitku.
2. Vařící vodou jsem zalila připravené těstoviny a kafe (ale to už je jiná story).
3. Otočila jsem kolečkem na sporáku a zahájila proces vaření těstovin.
4. Omyla jsem pažitku.
5. Když už byly těstoviny uvařené (já moc na ty aldentovky nejsem...), odlila jsem si do panáku vodu a zbytek zcedila.
6. Na pánvi jsem rozpálila panenský slunečnicový olej s česnekovou příchutí (kdo nemá použije klasickej oliváč), šoupla tam těstoviny, natrhala lososa, zakápla citronem, nastříhala pažitku, zakápla vodou, nastrouhala lehce kůry a sýra.

Zdroj inspirace: BBC Good Food

Komentáře

Oblíbené příspěvky