Kořeněné banánové smoothie s jogurtem

Stalo se toho tolik!!! Konečně jsem udělala řidičák (provolávejte hurá a začínejte věřit v zázraky), stala se vesnickou knihovnicí, uběhla poprvé 2km v kuse, toulala se po Beskydech, místním gastrofestivalu, mrkla se na běžecké horské závody a našla si novou zálibu v plácání si rukou se závodícími běžci a mnoho, mnoho více.
Například jsem se vrhla na smoothies. Potřebovala jsem zdravě pořešit lehkou snídani a odpolední sladkožravky. Určitě nejsem sama, koho občas nezbedně pronásleduje mlsná, popř. si chce ráno zaběhat a nechce, aby to v něm žbluňkalo. Pro zmíněné situace je smoothie jako dar z nebes navíc je chutné a ti, co cestují ráno do práce autem si taky přijdou na své. :-)



Kořeněné banánové smoothie s jogurtem

Suroviny:
1 banán, 4 polévkové lžíce jogurtu, roztlučené nové koření, skořice, muškátový oříšek, med

Postup:
Suroviny jsem promixovala v mixéru a podle potřeby dochutila kořením nebo korigovala jogurt. Pokud bych toužila po řidší konzistenci, ředila bych kefírem nebo mlékem. 



Komentáře

  1. Juchů, Ruměnka je zpět! Smoothie bych chtěla zkusit, ale bohužel mi chybí mixér...nu třeba časem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow! Dík za super komentář. Jestli chceš knížku od Kluků v akci o Itálii, tak mi napiš na lacuna@seznam.cz. Chtěla jsem ji dát do give away a tenhle koment mi udělal radost v blbou chvíli, což si zaslouží první cenu bez soutěže. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky