Tvarohovo smetanový dezert s jahodami

Kráčela jsem od oblíbené kosmetičky jako královna, centrem Havířova, připadalo mi, že mám nejkrásnější pleť na světě a uzobávala ze sáčku maliny, kterýchžto umytí jsem si před chvilkou vydindala u zelinářky. Oblohou lehce prosvítalo sluníčko a s každou výbornou malinou jsem byla odhodlaná si dneska udělat dezert D. Napadala mě tisíc a jedna kombinace. Jasný bylo, že se nemůže jednat o cokoli složitého. Jsem spíše na vaření, než pečení... Až při poslední malině jsem si vzpomněla na poslední návštěvu nové karvinské kavárny (doporučuju). V nabídce měli dezert smíchaný z tvarohu a smetany.  Freestyle dnešního dne byl během minuty na světě a potřeba dezertu D se splnila. Super je taky, že s receptem se dá hrát do aleluja! Přidat piškoty, drcené sušenky, měnit ovoce - borůvky, maliny, jahody... (akorát asi třešně bych moc nepoužívala...)



Tvarohovo smetanový dezert s jahodami
- krém rozdělte do menších misek, než já. Je poměrně sytý a mohli byste pak praskat ve švech napráskání jako já...

Suroviny na dvě porce:
půl vaničky nízkotučného tvarohu, 125 ml šlehačky, javorový sirup (med, moučkový cukr...), jahody, vanilkový extrakt (kdo nemá nedá)

Postup:
Metličkou jsem vyšlehala smetanu,  zakápla javorovým sirupem, vanilkovým extraktem a vmíchala tvaroh. 
Misku jsem vyložila jahodami, šoupla vrstvu krému, zas jahody, zas krém a jahodu, ať to mám pěkný.



Místo písničky přidám fotku Harveyho. Ano, jsem z toho štěněte celá divoká a mám ho moc ráda.

Harvouš s kámošem

Harvey na procházce. Baví ho parkour a procházky po lavičkách.


Na číhačce


Komentáře

  1. Mňam, mňam! Pohár jak pohádka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Harvey je kouzelnej!
    (A pohár bych si zrovna teď dala :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Klidně se stav, ještě mi v ledničce šlehačka zbyla :-)

      Vymazat
    2. Až budu mít někdy cestu do Havířova, tak se ohlásím! A poňuchám se s Harvouškem :-)

      Vymazat
    3. Těším se :-) Jenom bude třeba si výlet protáhnout na Karvinou, kde bydlím. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky