Borůvkové smoothie s jogurtem a javorovým sirupem

Po několika dnech se ochladilo a tak i v mém podkrovním pokoji konečně přišla chvíle, kdy se dalo zachumlat pod peřinu, aniž bych riskovala sebe-tepelnou úpravu. S nelibostí jsem opouštěla postel a elegancí zombie se přemístila do kuchyně. Mlíko došlo, což znamenalo, že dneska svoje oblíbené snídaňové šušenky mít nebudu. Pečivo - došlo, takže žitnej rohlík s lučinou taky nebude. Matně jsem si vzpomněla na včerejší odhodlání snídat frittatu s cuketou. Jo, cukety by v ledničce byly. Dvě a obří. Jenže, fakt se mi do přípravy frittaty nechtělo. Navíc čas hrál proti mě a i kdyby nehrál, táhlo mě to zpět pod peřinu.
Rozhlídla jsem se po kuchyni. Prozkoumala ledničku. JO! Udělám si smoothie a pěkně borůvkový s jogurtem. Problém zvaný snídaně byl rázem výtečně vyřešen. Jak přesně? Dočtete se, ale číst, v tomhle případě, je málo. Vyzkoušejte to taky. Třeba jako svačinku. 


Borůvkové smoothie s jogurtem a javorovým sirupem

Suroviny:
banán, borůvky, jogurt, javorový sirup

Postup:
Banán jsem oloupala, borůvky omyla, jogurt otevřela, všechno šoupla dle chuťových preferencí do mixéru, rozmixovala a podle potřeby dosladila javoráčem. :-)



V závěru fotka mileneckého páru, který jsem tuhle potkala v lázeňském parku během svého joggingu. :-) Kohout se slepicí si to neohroženě kráčeli po chodníčku jeden pro druhého. Občas mě chování zvířat, které je podobné tomu lidskému fascinuje a baví, proto jsem je zachytila. :-)


Komentáře

  1. Není na fotce malej sloník ? Nebo už mám z tý cukety vidiny? :-D Další z dotazů mám na javorový sirup, jakou značku používáš - koukala jsem tuhle na jeden v Albertu, ale jelikož s ním nemám zkušenosti, tak by se mi hodil nějaký tip na osvědčený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na fotce je malý sloník a je tam schválně. :-) Občas do záběru něco "nenápadně propašuju" :-)
      Přiznám se, že nepatřím mezi odbornice na Javorový sirup. Na bytě jsme měli nějaký hustopřísně originální, sama jsem si pak kupovala dlouho z Billa (kde kupuju celozrnnou mouku) a teď mám už druhý ze zdravé výživy Ferme Vifranc Organic Maple Syrup Grade A Canada No.1 medium 250 ml. Zatím jsem v tom ještě bestiální rozdíl neviděla. Nicméně bych se nebála i použít med. :-)

      Vymazat
    2. V případech, že sama tápu a jdu po originalitě, kupuju anglo věci v Marks and Spencer potravinách nebo si ještě v Brně odskočím do Candy Store nebo škemrám dovezení u kamarádky :-)

      Vymazat
    3. Vida Marks and Spencer mě nenapadl a to kolem chodím :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky