Cuketovo rajčatová polévka s kurkumou

Je to tady a v plném proudu - cuketová sezóna, která se pro mě snoubí s cuketovou dietou. Cuketu obědvám, večeřím a někdy i snídám, jak dobře se nám rodí. Polévky, rizota, kormy, saláty, pizza... Všude tam cpu cuketu. Neúnavně studuju recepty a snažím se zpestřit svůj jídelníček založený na cuketě. Pokud už jste milovníci cukety nebo mate matičku cuketovou královnu, jako já, pak několik následujících povídání bude pro vás.
Začněme pro jistotu polévkou, která je lahodná. Zvláště pro rajčatofily, jako jsem já. Zaradují se i ti, co se jim v ledničce poflakuje zbyteček protlaku nebo konzervy rajčat. No a ti, co rádi jí výtečná jídla si budou debužírovat :-)






Cuketovo rajčatová polévka kurkumou

Suroviny:
cukety, rajčata, cibule, sůl, pepř, kurkuma, tuk, voda

Postup:
Cibuli jsem orestovala na másle přidala cuketu nakrájenou na kostičky, kurkumu, rajče a zalila vodou. Uvařenou zeleninu jsem rozmixovala ponorným mixérem a dochutila pepřem a solí podle potřeby.

Zdroj: BBC Good Food


Komentáře

Oblíbené příspěvky