Filírovaný kuřecí steak se zeleninou na bylinkách a bílém víně

Je libo lehký letní oběd, kdy se nemůžete rozhodnout, jestli je hvězdou talíře - úžasná francouzská zelenina na bylinkách nebo šťavnaté kuřecí maso pyšnící se svou šťavnatostí rozkrojené na plátky? Filírování, dnešní téma mého oběda, je totiž rozkrojení masa na plátky. Díky filírování skvěle vynikne spíše krásná medium flákota, nicméně jídlo, které prezentuji patří mezi má hodně oblíbená a neustále točící se. :-)


Filírovaný kuřecí steak se zeleninou na bylinkách a bílém víně

Suroviny:
maso:
kuřecí prso bez filátka, olivový olej, sůl

zelenina:
paprika, cuketa, rajče, protlak, oregano, tymián, rozmarýn, bobkový list, šalvěj, levandulové lístky, bílé víno, sůl, pepř, olivový olej s česnekem


Postup:
1. Šoupla jsem pánev na sporák a nechala ji nahřívat se.
2. Z kuřecího prsa jsem odstranila filátko a postupně nakrojovala nejsilnější část, tak by se mi rozšířila.
3. Maso jsem potřela olejem, nasolila, dala na rozžhavenou pánev a zprudka opekla z obou stran.
4. Hotové maso jsem strčila na 15 minut do trouby na rozžhavený gril - kdo nemá troubu lemřičku, jako já bude grilovat pod 150°C
5. Nakrájela jsem si zeleninu podle libosti a očistila bylinky.
6. Do pánve, ve které se připravovalo maso jsem šoupla bylinky, lehce oleje, zeleninu - promíchala/restovala, zalila vínem, přidala protlak, posolila, popepřila a nechala se dusit slabých 15 minut.
7. Vytáhla jsem větvičky, ochutnala - podle potřeby dochutila a naložila si svůj poklad. :-)



Komentáře

Oblíbené příspěvky