23. 7. 2014

Pizza s cuketou, mozzarelou a šalvějí

Pizzu má rád skoro každý a ani já nejsem výjimkou. No a protože je nejlepší ta domácí, vrhla jsem se na přípravu. Neváhejte ani vy a dopřejte si pizzovou krasojízdu. :-)




Pizza s cuketou mozzarellou a šalvějí

suroviny
pizza těsto - viz zde

na sugo:
olej, konzerva rajčat, česnek, sůl, pepř, bazalka

na pizzu:
cuketa, šalvěj, mozzarella

Postup:
Podle receptu na foccaciu jsem vyrobila pizza těsto a dala ho do tepla kynout, což je v aktuálních hicech prakticky kdekoliv.  Těsto si kynulo jako já v cukrárně a to byl super čas k výrobě suga čili takové té majdy na pizzu. Frajersky jsem šoupla pánev na sporák. Přilila jsem kapku oleje ze sušených rajčat (třa to nějak zužitkovat, ne?), který mi podpořil chuť rajčat, následoval česnek a konzervovaná rajčata a na mírném plameni jsem nechala všechno redukovat čili odpařovat se. Během odpařovačky jsem rajčata rozmělňovala. Když už rajčata dosáhla konzistence, která by se mě i líbila, natrhala jsem do pánve bazalku.
Vypla sporák a šla do obchodu pro mozzarellu. Vrátila jsem se uřícená jako Harvey (pejsek) po prohánění sousedovic kocoura a vysvětlování mu, kdo je tady pánem. Osprchovala se, zapla troubu a vrhla na přípravu pizzy. Což prakticky skýtá vyválet placku a obložit ji připraveným, vychladlým sugem a ostatníma radostma krom bylinek a sýra, to se dává až po lehkém rozpečení.
Ready, steady, mňam.



2 komentáře:

  1. Fajn recept pro moje cuketové období :- ) fláknu ji na pizzu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Koukám, že myšlenka "kam ještě fláknout cuketu" je rozšířená :-)

      Vymazat