Restovaná cuketa s rajčaty, mozzarelou, bazalkou...

Čtenář mého deníčku o jídle, už pravděpodobně patří mezi ostřílené veterány v restování. Nicméně pro pořádek je fajn si pojem proklepnout. Takže vo co gou? Jednoduše - restování je opékání pokrmu na rozžhavené pánvi s malým množstvím oleje. Pěkně zprudka, žádné zacházení v rukavičkách. :-)
Salát, který tématicky přináším je naprosto geniální. Vinný ocet už tak geniální caprese kombinací pozvedne, česnek přidá grády a cuketa pohladí. Jak se mě to vizuálně nepovedlo, tak je to geniální :-)



Restovaná cuketa s rajčaty, mozzarelou, bazalkou...

Suroviny na 1 porci:
čtvrtina menší cukety, 1,5 rajčete, půlka mozzarely, půl stroučku nového česneku, olivový olej, sůl, červený vinný ocet

Postup:
Tož! Vyčistila jsem novou pánev, šoupla ji na sporák rozžhavit. V mezičase jsem si omyla zeleninu a nakrájela ji. Přednostně cuketu. Pánev už vypadala nažhaveně, jako puboši na páteční večer, takže jsem do ní šoupla olivák a hurá naň s cuketama.
Jak se mě cuketa restovala na pánvičce, pokračovala jsem v nespoutaném krájení. Freddy Krueger, hadra! Rajčata na kostičky, podobně tak s mozzarelou a ani bazalku jsem neušetřila, jen co je pravda. Nejhůř to schytal česnek, ten jsem nastrouhala na svém fajnovém struhadle. Pak zakápnout červeným vinným octem, sůl pepř a míchačka. Rajčata jsem ochutnala, podle potřeby dosolila atd., přemístila na talíř a skámošila s cuketou. :-)



Komentáře

Oblíbené příspěvky