11. 8. 2014

Pomazánka se sušenými rajčaty

Mám ráda domácí a vlastnoručně vyrobené pomazánky. Vytuním si chutě přesně podle sebe a vyhnu se majonézové, škrobové a škodlivo-éčkové bujarosti.
Poslední lahodnou pomazánkou je ta se sušenými rajčaty. Má výraznou a skvělou chuť, bude geniální na krásně křupavé ciabattě, moskevském chlebu (můj případ) nebo bagetě. Dokážu si představit i vydařené jednohubky, kdy koupím bagetu, rozkrájím na kolečka lehce orestuju na pánvi, pomažu pomazánkou a obložím lístečkem bazalky. 
Důležitá informace: Pomazánka je opravdu hodně chuťově výrazná, proto bych předem počítala, že ji někdo bude ještě potřebovat zjemnit/nadstavit více lučinou/žervé. Doporučuji tedy sáhnout v obchodě po balení navíc. Stejně těhle sýrů není nikdy dost :-)


Pomazánka se sušenými rajčaty 
* do 12. srpna mají v HyperAlbertu rajčata za 23,- Kč, dobrou zkušenost mám i se sušenými rajčaty z Lidlu.

Suroviny:
50 g sušených rajčat (naložených v oleji), 4 lžíce čerstvého sýra (použila jsem Lučinu + Žervé), 2 sardelky, balzamikový ocet, 2 lžíce pomerančové šťávy, 1 lžíce oleje ze rajčat

Postup:
Suroviny jsem odvážila, dala do robotu a společně rozmixovala. Ochutnala jsem a podle libosti přidala suroviny. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat