Těstoviny s paprikou, cuketou a sušenými rajčaty

Na těstovinách je kouzelná jejich univerzálnost, kteréžto jsme si všichni vědomi. Úprava, kterou dneska přináším je rychlá, snadná, ledničko-spotřebovatelská, výborná, lehká, krásně jemná díky máslu s lehce pálivým ocáskem, který vykouzlí feferonka/chilli paprička. Nejdéle na celé přípravě trvá uvaření těstovin. Nešiďte se, hýčkejte se!



Těstoviny s paprikou, cuketou a sušenými rajčaty

Suroviny

Základní 
70-100g těstovin v syrovém stavu/porce (s tím, že 70 je taková normální a 100 je pro dřevorubce)

máslo a kapka oleje z rajčat s tím, že čím víc je másla a méně oleje, tím lépe, červená nebo žlutá paprika nakrájená na drobné kostičky, chilli paprička, stroužek česneku

Volitelné:
zelenina - já použila cuketu, sušená rajčata, fajn varianta ale je i špenát a malá rajčátka...
maso: fajn je fuet, hodit se bude i chorizo nebo klasika kuřecí maso a nebo žádné maso

Postup:
Ze všeho nejdříve jsem nalila do varné konvice vodu a zahájila proces vaření. Pak jsem E. uložila do relaxačního módu na gauči a zeptala se jaký má hlad, podle něhož jsem navážila množství těstovin. Na těstoviny jsem z fleku šoupla sůl, zalila vodou a dala vařit na sporák.

Pak jsme daly hlavy dohromady, jakže jako ty těstoviny na Zámečku v Petrovicích dělají a já se pustila do kouzla improvizace.

Na sporák jsem dala pánev a začala krájet. První bylo třa udělat základ což jsou máslo, olej, papriky a česnek. Zmíněné suroviny jsem si nakrájela a v mezičase už se mi zahřívala pánev. 

Pánev se mi krásně nahřála, takže šup tam s málem, šup tam s chilli a parikou a česnekem, všechno pěkně pomíchat a lehce zarestovat.

V druhém pánvo-levelu přišla na řadu zbylá zelenina cuketa, nakládaná rajčata a pro radost i trocha fuetu. Všechno zarestovat a podlít troškou vody z těstovin. Jenom ať to není suché ale zase ani žádná čvachtačka. 

Když už těstoviny skoro byly hotové, odebrala jsem z nich ještě naběračku vody, přidala do pánve, zcedila těstoviny a zcezené těstoviny přidala do pánve, kde se společně s připravenou zeleninou dovařily.

Hotový pokrm jsem servírovala s Gran Moravií a bazalkou pro radost. :-)


A závěrem malé varovací video:




Komentáře

  1. Dala bych si :-) jsem se včera mylně domnívala, že cukety už došly, ale návštěva mě vyvedla z omylu. Dovezla další várku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cukety jsou jako punk! A punk není mrtev! (PUNK'S NOT DEAD!) :-) Naštěstí jsem si nedávno koupila úžasnou kuchařku a tam je fůra cuketových receptů :-)

      Vymazat
    2. Jakou? Kuchařek totiž není nikdy dost :-)

      Vymazat
    3. http://www.levneknihy.cz/kucharka-pro-pohodare/d-128240-c-965/

      A byla jsem z ní tak unešená, žejsem si hned koupila i

      http://www.levneknihy.cz/kucharka-na-hubene-casy/d-128239/

      a i ta mě bavila, takže přemýšlím nad Kuchařkou pro lenochy, ale ta mě už bude asi stát víc než kilo... :-(

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky