Toskánská zelenina

Opravdu výborná a lehká úprava zeleniny, ve které zužitkujete nadbytek cukety,  jíž je letos požehnaně. Je skvělá jenom sama jako lehká večeře nebo rychlý oběd. Skvěle však chutná i s kuřecím steakem. :-) Zároveň je skvělou variantou, jak zužitkovat cuketu, které je letos opravdu, ale opravdu, ale opravdu .., požehnaně :-)



Toskánská zelenina

Suroviny na 2 porce
cuketa, malá cibule, brambora, paprika, 1 stroužek česneku, olej, konzerva loupaných rajčat, sůl, chilli paprička, balzamikový ocet, parmazán/gran moravia, bylinky (máte-li), ideálně zeleninový vývar v mém případě voda

Postup:
1. Vylezla jsem na zahrádku a otrhala bylinky. Pod ruku mi padla šalvěj, oregano, tymián.
2. Vlezla jsem domů, omyla bylinky a vrhla se na vaření. Prvně jsem si všechno omyla a pokrájela. Cibule na tenké nudličky, zeleninu na kostičky, česnek na tenké plátky. U brambor jsem myslela na to, že když budou kostičky menší, rychleji se uvaří a tím míň bude zelenina rozvařená.
3. Do pánve jsem nalila olej ze sušených rajčat, kdo nemá použije oliváč, přidala jsem cibuli, lehce zarestovala, šup tam s česnekem, zase lehce zarestovat, šup tam s bylinami, zeleninou a rajčaty, lehce podlít vodou a pak nastává tak 10-15 minut pauzička.
4. Ve finále jsem pokrm podle chuti dosolila, přidala balsamicem, vytáhla bylinky a zasypala Gran Moravii.



Komentáře

  1. Děkuju za tip na další zpracování cukety. Letos je úroda taková, že si asi budu muset stoupnout někam k silnici a rozdávat je:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cuket je nekonečně :-) Nicméně není všem dnům konec, ještě mám tři recepty, které jsem nezkoušela a chystám se na ně, takže sleduj blog a jistě cuketu využiješ :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky