31. 10. 2014

Jednohubky z dýně, mozzarelly a bazalky inspirované Jamie Oliver

Pokud pořádáte Halloweenskou párty a nebo jenom posezení s přáteli u vína, přesně pro tuhle příležitost se budou skvěle hodit dýňové jednohubky. Jsou výborné, originální a jejich příprava je daleko daleko jednodušší, než se natírat s kousky rohlíku. :-)



Jednohubky z dýně, mozzarely a bazalky

Suroviny:
dýně (použila jsem hokaido), česnek, sůl, olivový olej, šalvěj, muškátový oříšek, mozarella, cayenský pepř (nebo líp chilli flakes, chilli...)

Postup:
V troubě jsem zapla funkci gril na 180°C. Dýni jsem omyla, vydlabala a nakrájela na kostičky nebo spíš tvary, které by se mi posléze hodily na jednohubky.
Kousky jsem dala do pekáčku, přidala pokrájenou šalvěj, nastrouhala česnek, muškátový oříšek, zakapala olivovým olejem, posypala cayenským pepřem, solí promíchala a šoupla do trouby.
V mezičase (odhadem čtvrthodince) jsem si připravila bazalku a nakrájela mozzarelu. 

Zdroj inspirace - Jamie Oliver.com


6 komentářů:

  1. To vypadá dobře, barvy jedna radost :-) Dýně se zatím u nás moc neujala, což je škoda, všude je tolik receptů právě na ni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co zlomit rodinu polévkou s kari a kokosovým mlékem? :-)

      Vymazat
    2. Nechám je o chlebu a vodě :-D

      Vymazat
    3. Nebo je vyšli za Láďou Hruškou či nějakou mimibazarovkou. :-) Ať poznají jak dobře si žijou! :-)

      Vymazat