3. 10. 2014

Kuskus se žampiony a sušenými rajčaty aneb Kambek

Vracím se po prodělané internetové krizi. Abych to vysvětlila - četla jsem knížku Vyluxované mozky, několik článků o kauzách facebooku, který bez mrknutí oka prodává naše soukromí ať už ze zpráv nebo zdi, koukala jsem na videa blogerek, které popisovaly, jak je pro ně blogování hlavní, zapojují rodiny manžely a všechny kolem sebe. Ptala jsem se, jestli chci být člověkem, který si v restauraci fotí jídlo aniž by si užíval své společnosti a jestli pro mě nejsou důležitější zážitky offline, než online.
No a taky se toho hodně dělo. Nicméně svět není o času ale o prioritách, takže vymlouvat se na nedostatek času je blbost.
Pak mi ale došlo, že vlastně to moje povídání není až takový zásah do času na blízké nebo soukromí a i kdyby bylo - co do šílenosti jiných mám ještě rezervy. No ale hlavně taky, že potřebuju psát.
A tak tady sedím a chystám se napsat o dalším pojídání. Ráda bych psala i o divadle, pohybu, knihách - bude to někoho zajímat? :-)
Teď už konečně k tomu kuskusu - další z receptů pro lidi, kteří neradi vaří. Za 15 minut máte skvěle navařeno :-)


Kuskus se sušenými rajčaty a žampiony

Suroviny na 1 porci
60-80g (podle hladu) kuskusu, 100 g žampionů, 4 sušená rajčata naložená v oleji, sůl, pepř, parmazán

Postup:
1. Kuskus jsem odvážila do misky, promíchala se solí, zalila vařící vodou a zakryla talířem.
2. Na plotně jsem rozehřála pánev, nalila do ní trochu oleje ze sušených rajčat a přidala na plátky nakrájené žampiony.
3. Žampiony jsem orestovala, zasolila a přidala pokrájená sušená rajčata.
4. Ve finále jsem do pánve přidala nabobtnaný kuskus, trošku sýra a zamíchala. Podle potřeby pak dosolila a dochutila.


8 komentářů:

  1. Hmm, kuskus miluju. Je strašně rychlý a dá se udělat v podstatě se vším. Se žampiony jsem ještě nezkoušela, musím ukuchtit :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pojídání, knihy, pohyb a divadlo - mě bude rozhodně zajímat všechno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nadšení a podporu. :-) Děkuji na tisíc krát :-)

      Vymazat
  3. Tak houbové jsem ještě nedělala, mňam, musím napravit, je přeci období hub :-) měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Houby miluju, stejně jako předčítání jídelních lístků v restauracích a tohle mě minulý týden zaujalo. Vyzkoušela jsem a super :-)

      Vymazat
  4. Jsem si říkala co s tebou je.
    Prima, že jsi opět tu :-)

    OdpovědětVymazat