20. 10. 2014

Pečená podzimní zelenina

Chutná, lehká večeře nebo oběd, který barevně ladí k podzimní přírodě. Oproti podzimnímu listí, nemusíte otročit s hráběmi jenom si popadnete vidličku a zobáte a zobáte a zobáte a zobáte... :-) Navíc ta úprava - náročnost! Akorát si všechno pokrájíte, zapnete grill, uklidíte dáte kafíčko, připravíte stůl a je hotovo. Pokud nejste kytkožrout, udělala bych si k jídlu kuřecí steak, ale je to zbytečné. :-)


Podzimní pečená zelenina

Suroviny:
brambory, dýně, červená řepa, mrkev, jarní cibulka, tymián, česnek, olivový olej, citron, sůl 

Postup:
Zeleninu jsem nakrájela, zakapala citronem, podlila rozumně olivovým olejem, obohatila větvičkama ze zahrádky, plátky citronu, zasolila, promíchala a šoupla do trouby pod gril. Asi za půl hodinky bylo hotovo - samozřejmě jsem občas po očku koukla, co se děje v troubě. 



Harvíček vám dá klidně packu na to, že se jedná o skvělé jídlo :-)


2 komentáře:

  1. Zaujala mě ta červená řepa, ještě jsem ji grilovat nezkoušela a ani zapékat. Fešák na závěr nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle kombinaci dělám, když mám plno zbytků zeleniny a je to jedno z nejvíce jedlých jídel!
    Harvík je velice způsobný :-)

    OdpovědětVymazat