Výběr z mého mlsání

Venku bylo sychravo, jak se na říjnové podzimní dopoledne sluší. Všechny předpovědi počasí, které sleduji slibovaly minimálně mrholení, čemuž nasvědčovalo i šedavé nebe nad Karvinou. Ideální počasí na sobotní běh v soukromí. Za slunného počasí bych totiž míjela desítky procházkářů, bruslaře, cyklisty a pár běžců, což úplně nebylo podle mého gusta. Natáhla jsem na sebe staré tepláky, ještě starší mikinu, stáhla vlasy na lebkouna - úliz, nazula běžecké boty a vyrazila vstříc endorfinům.
V parku sice bylo málo lidí, jak jsem správně odhadla, ale to málo lidí čítali právě fotografové a modelky. Pořizujíc vesměs fotky ve stylu staré dobré podzimní rozhazovačky listí. 
Snaže se vyhnout fotografům a najít záběru prosté místečko k proběhnutí jsem v duchu ublíženě lamentovala nad nespravedlností světa. Proč se nekoná fotografická sešlost, když mám na sobě ty puntíkované šatičky a jsem nalíčená?!
Ale pak jsem nad tím mávala rukou! Ačkoli je pořád co zlepšovat, hold jsem jaká jsem. Jako bond girl při běhání vypadat nebudu a asi ani nechci. Jestli mám být umělecky zachycená, tak klidně bez elegance.  Jestli se někdo lekne, tak mu aspoň ušetřím škytavku a jestli mám potkat "pana božkého", musí mě milovat i v esteticky slabších chvílích.  Jsem jaká jsem. 
A víte jaká ještě jsem? Mlsná. Nebudu ze sebe dělat zdravosvětici, umím si dopřát zákusek třeba takové Ollies nebo Dorty na míru Karviná - to jsou pro mě oázy hříchu. Nicméně - mám i pár oblíbených sladkostí, o kterých bude řeč.

Obrázek převzat ze stránky www.mojetelo.cz
Mrkvánky:
Mrkvánky mám snad nejraději, dokonce tak moc ráda, že jsem obrázek musela stáhnout z netu, protože málokdy přežijí cestu domů. 
Doporučuji i hruškové.


Tyčinka bombus:
Jo, taková maracujová tyčinka, to si dám líbit. Jako bonus se můžu cítit coby bestiální frikulín jelikož a protože si baštím přírodní rostlinnou stravu, což je mi ale fuk - jelikož jsem motivována chutí. :-)


Wellness oats cake 
S touhle tyčinkou to je spíš o praktičnosti, než debužírování si. Nosím ji standardně v kabelce, někdy i na výlety. Je dobrá, ale zároveň i sytí a osvědčila se mi jako řešení v situaci, kdy se člověk někde zdrží, je pozdě, má hlad a potřebuje něco sníst. 


Grahamové sušenky
Chutnají mi i žitné. Nejraději na sušenkách od Reje mám ale praktičnost. Jsou skvělé, vystačí mi jedna a balení po jedné je super na cesty. Pokud někdo rád pana Havlíčka, může se kochat jeho obrázkem, který je na každém balení. 




Jak jste na tom s mlsáním vy? Co mlsáte? Svěřte se tetě Ruměnce :-)

Komentáře

  1. Čokoláda, ehm čokoláda a trubičky se šlehačkou. Jiné mlsání - sušené švestky a křížaly. Mňam. Hmmm jak já mám teď na něco chuť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po přečtení Tvého komentáře jsem si musela doběhnout pro krabici s křížalama a krmila se. :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Což takhle udělat podobný článek, hm? Budu ráda za inspiraci :-)

      Vymazat
  3. No momentálně buď něco upečeného (a většinou ne moc zdavého) nebo jabka...a někdy studentskou pečeť :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec se nežinýruj - když se člověk neláduje vyloženě chemickým džankfůdem, je třa si udělat radost. Vem si mě - za rock mám 12 kg dole a to se nějak neomezuju. Akorát si občas zajdu zaběhat a na jumping.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky