6. 11. 2014

Dýňové muffiny

Množí se mi žádosti o recept, proto přispívám takhle na rychlo a bez fotky. Jakmile si fotografie ke mě najde cestu přidám ji.


Dýňové muffiny

Suroviny na 12ks:
200g dýně
150g cukru
2 vajíčka
175g mouky (mi funguje i celozrnná a polohrubá, recept ale doporučuje hladkou)
0,5 balení prášku do pečiva
35g vlašských ořechů
0,5 lžičky skořice
90ml olivového oleje

Poleva:
zakysaná smetana, cukr, mandarinka

Postup:
Dýni jsem nakrájela, odvážila a dala do robotu spolu s ořechy a rozsekala všechno na jemno.
Směs jsem přendala do misky, promíchala s ostatními surovinami. Následně pak přendala do předem vymazaných formiček/plechu a pekla na 175°C.
Polevu jsem vyrobila rovněž smícháním surovin.
Muffiny jsem zdobila trochou polevy a oříškem.

Zdroj inspirace: www.jamieoliver.com

2 komentáře:

  1. Tak určitě vyzkouším dýňově jsem ještě nepekla, moc díky za recept :-) Sonia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zamiluješ si je :-) Poslední dobou propadám dezertům se zeleninou/ovocem v sobě. :-)

      Vymazat