7. 11. 2014

Přípravek na mytí nádobí ultra nature

O kosmetice, dekorativní nebo pečující, se dá na internetu najít milion a jeden článek - blog. Chybí mi ale hodně recenze na přípravky v péči o domácnost. Proto jsem se rozhodla, že občas se pomocí svého internetového deníčku o zkušenost s různými čistidly. 



Začněme mým oblíbeným přípravkem na mytí nádobí - Denk mit - přípravek na mytí nádobí ultra nature. Nádobí myju v ručně. Dlouhou dobu jsem používala Ludwika, kterého jsem si vozila z PL, pak ale nějak došel a nebylo logisticky snadné se pro nákup nového "Lůdi" vypravit. Byla jsem zrovna v DM a říkám si vyzkouším - uvidím.
Cena byla přibližně 27,- Kč/500ml, což jsem shledala jako férovou cenu a tak jsem si domů odnášela krom nového přípravku i pocit, protože saponát je ekologický
Hned po příchodu domů jsem se pustila do mytí nádobí. Příjemně mě překvapily odmašťovací schopnosti výrobku, na mytí byla potřeba jen malá kapička a nádobí se po umytí více lesklo. Pěnivost je tak nějak příjemná - ani moc ani málo. Láhev se skvěle chytá a ruce po umytí nádobí nebyly nějak extrémně vysušené.  
Pokud bych měla dávat nějaké hodnocení, určitě si prostředek na nádobí zaslouží 5 ruměnek (perníčku) z pěti :-).
Přípravek na mytí nádobí Denk mit ultra nature je k zakoupení v DM drogeriích za cenu do 27,- Kč. 

Jak myjete nádobí vy? Co používáte? Svěřte se tetě Ruměnce. :-)



4 komentáře:

  1. Používám Ecover 1 l, pokud dojde mám tu ještě obyč Jar, ale tenhle přípravek, co máš ty, mě vcelku zaujal - tedy cenově. Budu muset vyzkoušet. Moje ruce ocení cokoliv, co z nich nestáhne kůži :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vcelku ujde, ale nesmí se očekávat pěna :-) některým přijde, že bez pěny přípravek nemůže umývat/odmašťovat. Přelívám ho do rozprašovače, takže pak popráším nádobí, umyju a je hotovo. Mi vydrží dlouho. Akorát ta cena, ale zase na druhou stranu kůži na rukou mám v pohodě, což se u použití jiných přípravků nedá říct.

      Vymazat
    2. Nad pěnou jsem tuhle přemýšlela u vytírání. Jeden přípravek pěkní jako divokej a hadru to čistí jedna radost, ale co se týká podlahy mám právě pocit, že je čistší po tom, co nepění...

      Vymazat