Smoothie slečny Katarzyny

Katarzyna zaklepala na okno.  Vykřikla jsem UŽ!, nazula papuče a šla otevřít. Přivítaly jsme se. Vítaná návštěva držela v ruce misku se smoothie. Vytáhla jsem z poličky skleničky a rozlila oběma. Ochutnala jsem. Smoothie bylo V Ý B O R N É. Usedly jsme na gauč a dokoukaly na Vlka z Wallstreet. V dalších dnech jsem o recept poprosila a dnes jej zveřejňuji.


Smoothie slečny Katarzyny 

Suroviny pro dvě osoby:
1 banán
2 mandarinky
0,5 ustrouhané mrkve
1 očištěné jablko
0,5 l vody

Postup:
Všechny suroviny se dají do misky a ztrestají ponorným mixérem. :-)


Komentáře

  1. Taky bych chtěla, aby mi návštěva nosila něco dobrýho :-D Píšu si, že až donesu mrkev, mám vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Mám docela štěstí na lidi kolem sebe, nekonečně mě rozmazlují, ale pojďme si říct, že i oni dostanou oběd, dezertík a tak :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, jmenuji se Klára.
    Momentálně studuju na Univerzitě v Hradci Králové obor Sociální pedagogika.
    V rámci diplomové práce se soustředím na trávení volného času dívek a žen, které píšou internetový blog nebo natáčejí videa na youtube.

    Moc tě prosím o vyplnění dotazníku, který tě doufám bude i bavit.
    Pokud je to možné, prosím i o rozšíření dotazníku mezi další blogerky a youtuberky, celkem bych potřebovala získat alespoň 100 vyplněných dotazníků.

    Pro vyplňování klikni na odkaz.
    http://youtube-a-internetovy-blog.vyplnto.cz/

    Moc děkuji a přeji hezké svátky
    Klára

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky