13. 3. 2015

Risotto s rajčaty, mozzarelou a řapíkatým celerem

Risotto, které popírá veškerá pravidla megiálních garstro guru mě naučil Juliano, kuchař žijící v Itálií, který jezdívá za svou láskou a přáteli do Karviné a občas se v sobotu zjeví v našem bistru. Miluju rajčata, miluju Itálii a miluju tohle risotto. Jeho krémovitost, hladké pohlazení léta. Tuto bene, Juli!


Risotto s rajčaty, mozzarelou a řapíkatým celerem.

Suroviny:
Arborio rýže, konzerva rajčat, mozzarella, olej ze sušených rajčat, červená cibule (šalotka), sůl, parmazán, listí z řapíkatého celeru, vývar (voda). 

Postup:
Na oleji jsem orestovala cibulku, přidala rýži znovu zarestovala, zalila těsně nad rýži vodou, nechala probublávat a vařit (podle potřeby jsem dolévala), dokud nebyla rýže téměř hotová. V poslední třetině vaření jsem přidala rajčata, sůl, decentně pomíchala, dala tomu ještě tak pět minut a pak přišel sýrový čas - vmíchala jsem mozzarellu. No a tou už to pomalu haslo - stačil přidat najemno nasekaný vnitřek řapíkatého celeru a ještě tak minutku povařit. 


A k dobrému jídlu patří dobrá zábava  - Baví vás Gorodok?


3 komentáře:

  1. Fajn přidám k tomu, co budu dělat příští víkend na oběd. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na zpětnou vazbu. :-)

      Vymazat
    2. Vyzkoušeno - bylo to skvělé :-)

      Vymazat