Sushi

Sushi už dělali snad všichni. Jenom Ruměnka ne. A protože po sushi večeru zůstaly nějaké přebytky, ujala jsem se jich a vrhla se na přípravu sushi. Dneska jsem dokupovala novou řasu a už se mi vaří další runda, ať mám večeři po jumpingu. :-)


Sushi
Na 1 porci - 70g sushi rýže, řasa, rýžový ocet, sůl, to co dáte na střed (já držgrešle dala okurku, ale super bude i avokádo) a dochucovala - zázvor, sojovka kikoman (fakt si kupte tuhle), wasabi (zde važte takové wasabi pálí jako sám vládce pekel!)

Postup:
1. Uvařila jsem si rýži s tím, že vody jsem dala 2,5 x tolik co rýže.
2. Rýži jsem vařila zhruba 14 minut, přimíchala ocet, zakryla pokličkou a nechala dojít, dokud rýže nezchladla.
3. Nakrájela jsem si okurku a popadla potravinovou folii.
4. Na potravinovou folii jsem položila řasu, namočila si ruce a rozpatlala rýži po řase s tím, že u konce jsem nechala asi tak 5 mm volných. 
5. Na kraj jsem položila okurku a postupným nadzvedáváním potravinové fólie jsem zamotala ruličku.
6. Roličku jsem mokrým nožem přeřízla vejpůl, půlku zase vejpůl, čtvrku vejpůl, naskládala na talíř nafotila a snědla. :-)

V závěru důležitá informace už i já jsem cool jako svěží vánek a mám vlastní instagram. Ode dneška. Akorát ještě bude třa to trošku doladit. Nicméně už teď se můžete mrknout na ty dary.

Komentáře

  1. Jak písnička tak sushi jsou mé oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
  2. hodne velke shit sushi. potravinarska folie? no to me potes koste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Improvizace, bejby. Nic bych se nebála, bylo výborné! Klidně se dojeď přesvědčit, až doshituješ. Třeba už do té doby budu sushi královna, Petře. :-*

      Vymazat
  3. Potřebovala bych k tomu někoho, kdo by mi uvařil, ale vypadá to dost dobře :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky