Písničky a vzpomínky

Mám za sebou den, kdy se mi mohlo dařit lépe. Mohla jsem být lepší. Asi proto jsem si začala spontánně pouštět svoje oblíbené písničky. S písničkami se ve mě probouzí vzpomínky. Mám chuť psát. Svěřit se svému veřejnému internetovému deníčku. Svěříš se i ty potenciální čtenářko, potencionální čtenáři se svými písničkami? Vzpomínkami? :-)


Pain Shut your mounth - Je mi náct. Jsem tvrďačka tvrdší, než diamant. I Chuck Norris je vedle mě bábovka. Zhruba v tuhle dobu si začínám zasluhovat svoji přezdívku Ruměnka. Sedíme u počítače s Pavlínou. Kocháme se tímhle mužem a na sporáku se zrovna pálí hrnec. Vším tím kocháním se a pouštěním klipů jsme zapomněly, že vaříme čaj. Jo, kuchařské začátky byly tvrdé.



 Tři sestry - Modlitba pro partu
Je mi dvacet. Jsem na pomaturitním studiu angličtiny. Je léto. Zažívám si svojí první velkou lásku a taky mám s písničkou od tří sester spjatou první vzpomínku s Vladimírou. Moje tehdejší láska  nám zamotá hlavy becherovkou s tonicem a my pak pokračujeme do džungle maloměsta ne zrovna plnou chůzí.



Jaromír Nohavica - Básnířka
Jsem na stáži v Kolobzegu. Je mi 17. Já, Katka a ještě jedna kamarádka se procházíme po pláži. Svítí sluníčko. Jsme spolu a zároveň samy, užíváme si moment a posloucháme svoji hudbu. V té době hodně skládám básně. Píšu. Moje tvorba je hodně depresivní.




Tři sestry - Homosexuál
Stojím v kotli na koncertu tří sester. Popíjím svojí kofolku s rumem, okej - dvěma rumy. Rozhlížím se kolem sebe. Přišla moje chvíle! Nemůžu se dočkat na refrén, až všichni králové vládnoucí neutuchajícím testosteronem budou zpívat sborově: Já chci být jen homosexuál!


Kayne West - Hey Mama
Jsem první rock v Brně. Sedíme u Šneka v Komíně. Přiběhla jsem z brigády. Začíná léto. Dělíme se o cigára, melem blbosti a Anička furt pouští tuhle písničku.


The Beatles - Hey Jude
Jsme na koncertě revivalu Bítlsáků. Patří nám celá Musilka, nenápadně okukujeme výkvět zdejší alternativní mládeže. Bob mě vyzve k tanci. Málem protančíme střevíčky. Odmítá mě pustit. Nenechávám se. Následující večer jdeme na Mafiány do kina, další večer jdeme na přehradu a pak jdeme tam a onam. Během nejbližšího čtvrt rocku, možná půl rocku spolu zažijeme moc hezký románek. Ve finále mu uteču... Přestanu komunikovat.


Jimmi Hendrix - Little wing
Jsme někde za Brnem. Za Bystrcí. Kapela má zkoušku. Nutím Alenu a Adriana, ať mi zahrají Little Wing. Pak pijeme víno, sypu hlášky, skládám texty, které se nikdy nezhudební a všichni sníme můj buřt guláš. Jo, správně už jsem kuchařsky postoupila. Furt ale žádná sláva.


Orishas - Mani
S Martou stojíme před budovou, kam chodíme na box a já ji nutím poslouchat kapelu, co jsem objevila a jí se to líbí a pak tam spontánně tančíme.




Naskakují mě další písničky. Ty si ale nechám pro sebe. Možná pro teď. Možná pro vždy. Zajímá vůbec tenhle můj emocionální výlev někoho?

Komentáře

  1. Jo zajímá :-D Celoživotně sebou tahám skupinu Scooter, občas proloženo Rammsteiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to je milé :-) Mě skůtři moc nebrali teda krom písničky pojednávajicí o ceně ryby :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky