Přírodní kuřecí plátek na žampionech s bramborovo celerovou kaší

Občas mi hrábne v chuťových buňkách a občas si tuhle oldskůlovou těžkárnu - vykrmovačku střihnu, abych byla v obraze, přecijen takhle se ještě docela dost vaří. Vzhledem k tomu, že maso jedu většinou nějak pokrájené nebo ve steakové úpravě klepala jsem po opravdu dlouhé době a musel být na mě pohled, že Mr. Bean by tuhl závistí. Nicméně jídlo bylo fajn. Jen bych něco podobného vařila fakt jen ve chvíli pomatení chuťových buněk, jelikož toho tuku, co jsem použila... Pak není divu, že jsme jeden z nejtlustších národů světa. 



Přírodní kuřecí plátek na žampionech s bramborovo celerovou kaší
Následující recept je hodně volná improvizace. Postupy, které jsem našla na netu byly plné glutamátu, solamylu a jiných všemožně nemožných srač... No a v recepturach zase nebyla omáčka...


Na kaši
brambory a celer v poměru 3:1, mlíko, máslo, sůl

Na maso
kuřecí prso, žampiony, mouka, kmín, sůl, pepř, máslo a popř. dětěnické koření.

Postup:
1. Očistila jsem brambory a celer a vše dala vařit v osolené vodě.
2. Kuřecí prso jsem rozklepala, osolila, opepřila, obalila v mouce a orestovala na pánvi.
3. Maso jsem vytáhla z pánve a na cibulce lehce zarestovala žampiony, zasypala moukou, zalila vodou, rozmíchala, přidala maso a nechala společně asi dvacet minut za občasného míchání  na mírném plameni vařit. Bylo-li třeba dolila jsem vodu.
4. V malém kastrůlku jsem si ohřála mlíko a když byly brambory hotovy, zcedila jsem je, přidala teplé mlíko a všechno vymixovala.
5. V závěru jsem maso s omáčkou podle potřeby dochutila.

Svěřte se, jak podobná jídla vaříte vy? Vaříte klasiku? Taky se potom cítíte těžce a bere vás šlofík?

Komentáře

  1. Šlofík mě nebere, ale svíčková a rajská a koprovka ty teda jo :-D zkusím na víkend celero-bramborovou kaši

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Sto lidí, sto chutí. :-) Dej pak zpětnou vazbu s kaší :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky