Kosmetické vychytávky, které mi zpříjemňují život

Podle mého názoru bychom se měli o sebe starat (aspoň trochu), ale zároveň má kosmetika sloužit nám ne my kosmetice. Proto u mě najdete spíše méně, než více všech mazadel, líčidel, koupadel a jiného. A stejně, jako se mi loni podařila vychytat vlasová péče, letošek patřil vychytání mazací péče. V úvodu zmíním, že jsem sušinka. Pomamila jsem se ve velmi suché pokožce. Co ostatní hydratuje s vehemencí Niagarských vodopádů mě akorát upatlá a ovoní. Je sice krásné vonět po tropickém ovoci, ale když mám kůži za půl hodinky vyprahlou, jako poledne na Sahaře, tak si můžu vychvalovaný produkt strčit za pomyslný klobouk. Ke vzhledu ze žurnálu mi nepomáhá ani časté koupání (sport), mytí nádobí a ruce ponořené v saponátu nebo práce kolem domu. 
V nedávné době jsem ale objevila 3 vychytávky, které jsem si ihned oblíbila a nedám je z ruky. 
Stejně jako u vlasové péče i tentokrát opustíme drogerii. Produkty, které zmíním jsou za pár kaček k dostání v lekárně.

Kalciová mast
cena: cca 45 kč
Pomohla mi na extrémně vysušené skvrny mezi prsty, vytáhla mě z vyrážky nad okem, běžně ji kapku používám jako oční krém nebo krém na ruce.



Excipial
cena: 129,- Kč
Zatím nejzajímavější a nejfunkčnější tělové mléko, které jsem si kdy koupila :-).



Sudocrem
cena - 85,- Kč
Opruzeniny, vyrážka po holení, flíček po nechtěném chloupku, beďar... Nemyslím, že budu jediná, kterou tyhle nekalé příšernosti trápí. Přesně ve chvílích, jež jsem zmínila sahám po sudocremu. :-)



A co Vy drahá čtenářko, drahý čtenáři? Co používáte? Čím se mažete? Máte nějaký horký tip, který jsem jště neobjevila?

Pac a pusu navždy svá Ruměnka :-)


Komentáře

  1. Taky jsem sušinka, mažu se převážně dětskými krémy (protože jsem sušina přecitlivělá ještě k tomu), místo Sudocremu mám jinou podobnou mast Penatem (tenkrát kupováno v Německu, vydrží věčně a má taky zinek). Na tělo mi docela vyhovuje Balea pro extra suchou pleť a nebo z Rossmanu jejich značky Isana s Ureou (ale tu už jsem dlouho nekupovala, tak nevím jestli ho pořád mají). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Balea není špatná, pokud se nepletu, tak i vyhrála v nějakém D testu. :-) Nějaký dětský krém bych mohla vyzkoušet, až mi dojde pleťový. Dík :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky