26. 6. 2015

Jemná zeleninová polévka

Při návštěvě kamarádky jsem ochutnala zeleninovou polévku. Byla výborná. Dokonce tak výborná, že jsem vyzvěděla postup a druhý den doma opisovala. Zkusila jsem light verzi s mlíkem místo smetany. Pojďme si říct otevřeně, že polévka byla sice o dost lepší, než dobrá ale kouzlo smetany mlíkem hold neudělám. Taky polévce výrazně prospělo odležení do druhého dne. :-)




Jemná zeleninová polévka

Suroviny:
mrkev, celer, hrášek, brambory a jiná zelenina (květák, brokolice...),  máslo, sůl, pepř, smetana/mlíko, cibule, libeček

Postup:
Zeleninu jsem očistila. Cibuli jsem nakrájela nadrobno, brambory na kostičky, mrkev a celer ustrouhala na hrubém struhadle.
Na másle jsem zarestovala cibuli, následně pak podusila ustrouhanou mrkev s celerem. Mrkev s celerem jsem zalila z půlky vodou a mlékem. Do polévky jsem vložila brambory a nechala povařit.
Ve finále asi tak dvě minuty jsem přidala hrášek a polévku podle potřeby dosolila/dopepřila.

Máme léto! Tančeme! Třeba na mojí nejoblíbenější taneční odrhovačku :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat