29. 7. 2015

Gratinované brambory s krůtím masem, cuketou, sušenými rajčaty a mozzarellou

Uznávám. Fotka určitě nebude takový ten obrázek, co z davů dělá následovníky pejsků pana Pavlova. Na druhou stranu - už se mi pár krát stalo, že obrázek vypadal, sakra, lákavě, ale realita byla smutnější. Smutné rozčarování se však u mého freestylu, který dneska publikuji NEKONALO. Dokonce jsem byla příjemně překvapená. Brambory vytvoří klasický chuťový základ, cuketa pokrm lehce zjemní, sušená rajčata dodají pověstné něco navíc a vajíčka v jogurtu (zakysačce) spolu s mozzarellou vytvoří něžné pohlazení pro chuťové buňky. 




Gratinované brambory s cuketou sušenými rajčaty a mozzarellou 


Suroviny:
brambory, cuketa, krůtí medailonky, sušená rajčata v oleji, mozzarella, jogurt, vajíčko, trocha mléka, sůl, pepř


Postup:
1. Brambory jsem omyla, nakrájela na plátky, dala do kastrůlku s trochou soli, zalila horkou vodou a dala na chvilinku povařit.
2. Na oleji z rajčat jsem orestovala pokrájené krůtí maso, cuketu a přidala rajčata.
3. V misce jsem si promíchala vajíčko s jogurtem (na dvě porce asi polovina).
4. Natrhala jsem si mozzarellu. 
5. Povařené ale ne úplně dovařené brambory jsem promíchala s masem, cuketou, rajčaty, zalila vajíčkem a dala rozžhavené trouby zapnuté na funkci gril. 
6. V třičtvrtině zapékání/grilování jsem přidala sýr a nechala pokrm lehce dojít. 



Žádné komentáře:

Okomentovat