22. 8. 2015

Gratinované žampiony plněné Lučinou a modrým sýrem

Povídaly jsme si o jídle. Zase. Z jídelníčku kamarádky se mi sbíhaly sliny. Netrvalo dlouho a vyprosila jsem si recept na jednoduchou a skvělou verzi plněných žampionů.




Gratinované žampiony plněné Lučinou a modrým sýrem

Suroviny:
žampiony, lučina, niva, máslo a ideálně debrecínka (mi ale chutnalo i bez uzeniny), česnek, sůl, pepř

Postup:
Zapla jsem troubu na funkci gril. Žampiony jsem omyla, nelítostně jim urvala nožičky - ty jsem pak pokrájela na kousíčky a orestovala na másle. Orestovanou část žampionů jsem zamíchala s Lučinou a Nivou, podle potřeby ochutila česnekem, dosolila a dopepřila a asi 20 minut zapékala. 


1 komentář:

  1. Vau, takhle navečer a teď budu mít hlad až do rána :-) Nechám to zase na příští víkend, se jeden má, že nemusí nic vymýšlet - jen koukne a zapíše :-D

    OdpovědětVymazat