Karbanatki z trušoka s parmazanym sušonymi rajskimi i bylinkami

Chaťła žech na objad cosi se žimňokami. Kašum, pječunymy žimňokami či inym vařunymi žimňokami. Stoła žech u chladničky jak svaty před kostolym, sumyrovala zasoby i pravym si - zprubuj karbanatki z tego trušoka. Na zegrodě moš už bylinek cały las, o to vjezneš ser italiancky a sušone rajski i bendeš miała takum dietňum italie jak z Alkrona. Tuž žech improvizovala. A było to dobre. Fakt dobre a tak tu sedzym i pišym po našymu bo chcym.
Měla jsem chuť udělat si na oběd něco s bramborami. Kaší, pečenými bramborami nebo jenom vařenými bramborami. Stála jsem u lednice, jako svatý před kostelem, konterolovala zásoby a říkám si: Zkus karbanátky z toho krůtího masa. Na zahradě máš už z bylinek les, namixuješ to s parmazánem, sušenými rajčaty a máš dietní itálii jako z Alkronu. A tak jsem improzivoala a bylo to fajn. Fakt fajn. 



Krůtí karbanátky s parmazánem, sušenými rajčaty a bylinkami.

Suroviny:
mjinso z trušoka (krůtí maso),  šušone rajski v oleju(sušená rajčata v oleji), parmazán, sůl, pjepř, bylinky (oregáno, šalvěj)

Postup:
Nastruhała žech se kapečke seru, pokroła rajščoky i bylinky a pomlola v mixeru mjinso. Všistko žech dała do misky, zamjišła se solum i pepřym a na kapečke masła orestovala. Jadła žech to s kašum i salatym.
Nastrouhala jsem si trochu sýra, nakrájela rajčata a bylinky pomlela v mixéru maso. Suroviny jsem přemístila do misky, zamíchala, dochutila a orestovala na oříšku másla. 



Komentáře

Oblíbené příspěvky