4. 8. 2015

Salát z čestvého baby špenátu s broskvemi a krůtím masem dochucený balzamikem

Od sousedky jsem si přinesla výslužku v podobě šťavnatých a chutných broskví. Do marmelády se mi opravdu nechtělo - už tak mám bříško větší, než bych si přála. Sedla jsem tedy k internetu a začala vyhledávat jinou cestu zpracování. Odměnou mi byl delikátní a rychlý salát, jehož vyzkoušení výrazně doporučuji. :-)



Salát z čestvého baby špenátu s broskvemi a krůtím masem, dochucený balzamikem


Suroviny:
baby špenát, broskve, krůtí maso, balzamikový ocet, sůl a olivový olej

Postup:
Maso jsem pokrájela na kostičky a na troše oleje orestovala. Během restování jsem omyla špenát, pokrájela broskve. Orestované maso jsem dosolila. Na talíř jsem si nandala špenát, broskev, maso a  vše zakápla balzamikem a olivovým olejem. :-)



Ve dny, kdy přicházejí tahle vedra si pořád pouštím Orishas. 


2 komentáře: