3. 9. 2015

Krůtí tajin se švestkami

Zahrádka se neptá, zahrádka naděluje a vy si musíte chtě nechtě poradit s jejími dary. V současné době jsem obdarovaná švestkami a tak švestkuji. Do ovesné kaše, do pusy jen tak u stromu, do tajinu. I méně pozorná čtenářka/méně pozorný čtenář ví, jak moc mám ráda vůně a chutě orienu. Neváhejte ani vy a nechte se unést na bohatě kořeněné a svěží chuti do orientálních dálek. :-)



Krůtí tajin
Suroviny:
švestky, konzervovaná rajčata, česnek, cibule, krůtí maso, olej (z rajčat v oleji), kurkuma, skořice, cumin, koriandr, sůl, cayenský pepř

Postup:
Nejprve jsem na oleji orestovala na kousky pokrájené maso. Vytáhla jej bokem do připravené misky. Do pánve putovala cibule, na ni jsem prohřála koření, přidala konzervu rajčat, vrátila maso a nechala asi deset minut provařit. Deset minut před koncem jsem přidala koření a připravila si kuskus (přílohu). V závěru jsem tajin podle potřeby dochutila. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat