3. 11. 2015

Bramborová kaše s dýní a zeleninovými špízy

Bramborovou kaši milujeme všichni. Bývá šlágrem školní kuchyně, ale i domácí stálicí. Většinou se podává klasicky. Mě však čím dál tím víc baví její obměny, už jsem si bramborovou kaši zamilovala s celerem a poslední dobou si vychutnávám starou dobrou brkaši s dýní. Dokážu si představit všechna ta pozvednutá obočí ve stylu:  Co té Ruměnce zase švihlo v hlavě, ale ničeho se nebojte! Dýně (v mém případě Hokaido) kaši krásně dosametí, zjemní doladí, krásně obarví a vůbec posune na úplně ale úplně jiný level. Nevěříte? Vyzkoušejte!


Bramborová kaše s dýní a zeleninovými špízy

Bramborová kaše 1 porce
150 g brambor 50 g dýně Hokaido v syrovém stavu, sůl, máslo a mléko podle vlastních preferencí.

Zeleninové špízy:
Zelenina podle chuti.  Prakticky se v mém případě jednalo o grilovanou zeleninu na špízech :-)


Postup:
Očistila jsem brambory  a dala je vařit s trochou soli. Když už byly brambory z poloviny povařené, přidala jsem k nim dýni a ještě lehce přisolila. V mezičase jsem si ohřála mléko.
Brambory s dýní jsem zcedila, přidala trošičku másla a mixérem vymixovala s mlékem do kaše. Podle potřeby jsem dochutila. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat