12. 11. 2015

Hlouposti, kvůli kterým nemám ploché bříško

Drahý internetový deníčku,
před časem jsem si s Kat, která je štíhlá, dala pár dní vlastní obdobu supersize vs. super skinny. Kat není vychrtlá, já nejsem obézní. Dělí nás však několik konfekčních velikostí a procent tuku, proto jsem si přála srovnání jídelníčku. Jen tak pro orientaci. Obě jsme si přes facebook dopisovaly všechny snědené pokrmy. 

Při všem tom sepisování jsem si uvědomila hned několik chyb, které jsou daleko zajímavější, než náš jídelníček. 

Takhle si někdy připadám při pohledu do zrcadla...


Věřím, že v oněch chybách ani zdaleka nejsem sama, proto mě napadlo sáhnout si do svědomí takhle veřejně. Třeba někomu pomůžu. Má to i výhodu. Okolí mi velmi rádo radí. Takže zápiskem, který právě píšu si tvořím hned několik drábů, kteří mě s nasazením života pohlídají. Veřejná tortura. 

A jaké chyby že jsem to zjistila?

1) Tu a tam si koupím něco pro radost. (ořechovou sušenku, balení korbačiků, makronku, plátek tlačenky, klobásku...) 
2) Jím u PC. 
3) Ne vždy si dobře naplánuju využití surovin. Abych jídlo nevyhazovala, tak do sebe nahážu víc, než bych si přála. 
4) Navařím si dopředu, ale jídlo mi chutná tak, že si přidám a sním tak dvě porce.
5) Celý den běhám všemožně v revíru, moc toho nesním, večer mě pak chytne žravka, že bych sežrala i barák se sousedstvím.
6) Některé porce bych mohla mít menší...
7) Pojídám při vaření. Nemyslím ochutnávání, abych věděla, s čím vařím. Já si suveréně ukrojím kousíček sýra...
8) Jsem závislá na mentolkách z Marks and Spencer. Mentolka není nic jiného, než cukr s mentolem. Denně si dám aspoň 6... Je čas na detox. Ostatně, kdo četl Vyluxované mozky od Lindstroma, ví. Kdo nečetl, měl by číst. 

Některé body se mi daří omezovat. Na jiných je třeba ještě zapracovat. Jak jste vůbec na tom vy? Třeba ještě přijdu na nějakou jinou vlastní hloupost...


3 komentáře:

  1. No, kromě bodu 8 je u mě vše stejné :-). Díky za sesumírování. Si to vytisknu!

    OdpovědětVymazat